Pokud je rodič rozhodnut, že chce se svým dítětem absolvovat konkrétně program MAXÍK nebo zahájit reedukace specifických poruch učení, je první setkání na hodinu a půl. Toto setkání obsahuje vstupní diagnostiku dítěte, jeho osobní a rodinnou anamnézu. Pokud má Vaše dítě syndrom ADHD, poruchu autistického spektra, mentální postižení nebo si nejste jisti, který program pro dítě potřebujete, doporučuji první setkání v podobě 50 minutové konzultace nejlépe s oběma rodiči bez dítěte a až poté setkání na hodinu a půl se vstupní diagnostikou dítěte.
V případě nejasností, jakou délku první konzultace vybrat, se můžeme individuálně telefonicky domluvit. Vstupní diagnostika slouží pro správné nastavení úrovně obtížnosti programu či reedukací a zároveň jako podklad pro srovnání, jak dítě během nácviku až po jeho ukončení pokročilo.
Další konzultace jsou pak v délce do 50 minut, při kterých postupně předávám lekce k domácímu nácviku. Společně si úkoly k domácímu nácviku ukážeme, vysvětlíme a dostanete návod a pracovní listy, jež jsou v ceně konzultace. Interval mezi jednotlivými konzultacemi bývá cca 1x za měsíc. U programu MAXÍK je celkem 15 plus jedna k přípravě na psaní. Do 4. lekce většinou dostanete na společné konzultaci jednu lekci, od 5. lekce je často možné předávat i dvě najednou. V reedukačním programu specifických poruch učení se trénuje jedna percepce cca 2 až 3 měsíce, délka nácviku je tak nastavena dle počtu oslabených percepcí (zrakové rozlišování, zraková paměť, sluchová analýza-syntéza, sluchová diferenciace atd.) případně lze začít nácvikem vhodné techniky čtení, režimovými opatřeními (např. vhodným rozvržením času a způsobu školní přípravy) či podporou správné techniky psaní a používáním gramatických pravidel.